آخرین اخبار
کد مطلب: 146910
توسط خيرين و گروه جهادي ققنوس اصفهان/
بهره برداري از پل معلق در روستاي نساکوه تا سه روز آينده+ تصوير
تاریخ انتشار : 1401/01/30 12:59:40
نمایش : 453
محمد حجتي مسئول گروه جهادي ققنوس اصفهان گفت:: پل معلق در روستاي نساکوه منطقه گرگر و سر قلعه از توابع شهرستان لردگان تا چند روز آينده به بهره برداري مي‌رسد.
به گزارش سلام لردگان؛ رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان از روند اجراي پل معلق براي مردم نسا کوه منطقه گرگر و سر قلعه بازديد کرد و گفت: مردم عشاير نساکوه و براي تحصيلات دانش آموزان و خريد ضروريات زندگي خود بايستي به وسيله جره (قر قره وطناب) با چه سختي هايي از رودخانه خرسان عبور مي کردند لذا توسط خيرين و گروه جهادي ققنوس اصفهان با جلسات و مشورتهايي که داشته اند و با حضور ميداني در محل هم اکنون کار احداث پل را شروع کردند و در چند روزآينده کار پل سازي به اتمام خواهد رسيد.

باميري بيان داشت: گروه جهادي ققنوس علاوه بر احداث پل معلق براي مردم نساکوه سرويس هاي بهداشتي و حمام و در آينده آبرساني براي اين اهالي را در دستور کار خود قرار دادند . 



در اين بازديد ميداني محمد حجتي مسئول گروه جهادي ققنوس اصفهان گفت: پس از انتشار فيلمي از اين روستا ( نسا کوه ) در فضاهاي مجازي گروه جهادي ققنوس اصفهان با مشورت و هماهنگي با فرمانداري شهرستان لردگان به اين محل سفر نموديم و کار احداث پل معلق را شروع کرديم و هزينه هاي آن با احداث سرويس هاي بهداشتي حدود 300 ميليون تومان توسط خيري از تهران پرداخت گرديد و تا کنون 85درصد کار انجام شده و تا دو سه روز ديگر اين پل براي عبور مردم آماده  بهره برداري است . 

حجتي در ادامه گفت: علاوه بر احداث پل معلق ما در اين روستا تعدادي سرويس بهداشتي براي مدرسه و مردم و همچنين حمام براي مردم درست کرديم و ان شا الله قصد لوله کشي آب را براي اين روستا در آينده نزديم داريم .



نساکوه، روستايي از توابع بخش مرکزي شهرستان لردگان در استان چهار محال و بختياري است است. اين روستا در دهستان ميلاس قرار دارد و براساس سرشماري مرکز آمار کشور در سال 1395، جمعيت آن 31 نفر (9خانوار) بوده‌است.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس